dimarts, 17 de desembre del 2019

Les notícies de 4t A

UN DIA DE LECTURA
Dijous 24 d’octubre els fillets i filletes de 4t A vam anar a la biblioteca de l’escola.  Na Montse, una mestra de l’escola ens va llegir un conte que es deia “Ratpenats a la biblioteca”.  Ella tenia una titella, que era un ratpenat i l’ajudava a contar la història. El text del llibre estava fet de rimes.  Després, vam fer una manualitat que tractava d’elaborar  un ratpenat amb un rotllo de paper de vàter.  Va ser molt divertit i ens agradaria tornar-ho a repetir.

                                                                            Haizea, Walid, Aroa i Núria


CONFERÈNCIES
El dia 25 d’octubre de 2019 vaig fer una conferència sobre la pantera nebulosa. Al començament estava molt nerviós  i alhora content. Al acabar tots em van aplaudir i van començar a fer preguntes i al final van fer-me crítiques constructives. Quan vaig acabar em van aplaudir i tots van dir que em va quedar molt bonic.


                                                                                                     Pau

El 28/10/19 vaig fer una conferència sobre el mussol . La conferència la vaig fer a l’escola Mare de Déu de Gràcia . La conferència la vaig fer amb un Power Point. La conferència va ser genial, vaig xerrar de com eren els mussols, com es desplaçaven, com es reproduïen,... Després de acabar vaig repartir a tots els meus companys uns papers per que em diguessin com pensaven que ho havia fet. A tots els van encantar i les crítiques van ser molt bones.


                                                                                                     Alicia

Dia 8 de novembre del 2019 vaig fer una conferència sobre el husky siberià davant tota la classe de 4t A.Quan vaig acabar la conferència em van fer preguntes i crítiques. Em va agradar molt i va ser una experiència molt xula.


                                                                                                     Lluís
LA BUNYOLADA
El dia 30 d’octubre van venir les àvies de N’Aina, de N’Amaia, de Na Bàrbara, la mare de Na Núria i la mare de Na Laura. Açò va passar a la classe de 4t A.

Primer, vam fer la massa.

Després vam mesclar i li vam donar forma.

Per últim van baixar a fregir-los dins una paella molt grossa al gimnàs.

El darrer va ser menjar-los al pati tots junts, estaven boníssims.

                                                          Santi, Paula, Neus, Luis, Marc i Dahiana

LA CAMINADA
A l’escola Mare de Déu de Gràcia a Maó de Menorca, el dia 6 de novembre els nens i nenes de 4t A varem fer una caminada amb un antic alumne del’escola.

              
                                                     
Els nens anàvem per parelles  i ens tornaven un podòmetre.
La majoria de les parelles, entre els dos, vam fer més de 5.000 passos  donant una volta per Maó i seguint una ruta saludable.

                                           Bàrbara, Amaia , Aina ,Alan ,Christian, Rubén i  Àlex