divendres, 7 de març del 2014

Carnaval 2014

Dijous 27 de febrer vam anar disfressats de mòbils. Quan vam sortir a donar una volta ens vam trobar moltes escoles com Verge del Carme, Sa Graduada ...  A mi em va agradar molt, però ens va dur molta feina i així i tot es van rompre ...  Jo vaig anar a primera fila amb la meva amiga, jo tocava el timbal del Nepal i ella portava el cartell.

Per fer la disfressa, primer vam fer els nombres del telèfon amb retolador negre, després els vam aferrar amb cola blanca, però no es va subjectar bé, quan van estar secs vam començar amb els ”emoticonos” i en el missatge vaig posar: “Estic molt enfadat i refredat”.  Tot ho vam aferrar a la bossa de fems.

Vam començar el recorregut de l’escola fins el Carrer Nou. A tota la classe li va agradar molt i ho volem tornar a repetir!!!

                                                                       JULEN PONS DE DIOS 3rA