dimarts, 19 de maig del 2015

ET l'extraterrestre

A l’hora d’Alternativa, durant una parell de setmanes, vam veure la pel·lícula: ET. Ara durant un parell de setmanes més la comentarem.

Aquesta és una pel·lícula americana que explica la història d’un extraterrestre que es fa molt amic d’un fillet.

Una nau espacial aterra a la Terra i es deixa un extraterrestre (ET). Un fillet que es diu Elliot el troba i es fan amics. Els dos amics tenen una relació d’amistat tan forta que sembla que es fusionen, es connecten, per exemple, n’ET s’emborratxa a casa i n’Elliot, a l’escola, sent els mateixos efectes.  N’ET vol tornar a casa i ell i n’Elliot construeixen una màquina per avisar a la nau. Però es posen molt malalts i els humans descobreixen a n’ET i comencen a fer-li proves. Al final n’ET i n’Elliot es desconnecten i n’ET mor però al cap d’una estona, sent senyals que li envien des de la nau i es desperta molt content. N’Elliot quan ho veu, només ho conta al seu germà qui amb els seus amics l’ajuden a arribar a lloc on la nau el vindrà a cercar. Al final n’ET pot tornar a casa i tot acaba bé.

“La pel·lícula m’ha agradat molt. Hi ha una part molt divertida i una altra que fa pena”.

“Aquesta pel·lícula demostra que sigui com sigui una persona o un animal, encara que sigui molt diferent a la resta de persones o animals, no l’hem d’ignorar. Hi ha moltes persones que jutgen a la gent pel seu aspecte exterior i el que no saben és que el més important és a l’interior. Ho han volgut demostrar amb un fillet i un extraterrestre que no s’assemblen en res però el fillet és tan bona persona que li ha donat una oportunitat a aquesta nova amistat.”

“M’ha agradat molt, ha estat molt sentimental i el que més m’ha agradat ha estat quan n’ET anava borratxo”.

“El final em va emocionar molt, quasi vaig plorar. M’agradaria que n’ET quedés amb n’Elliot però havia d’anar amb la seva família”.

“Sembla que és una comèdia perquè a estones fa molta gràcia però en realitat el tema principal és l’amistat”.

“Aquesta pel·lícula no té molt de diàleg però és divertida i és de ciència ficció. M’agraden algunes escenes com quan el germà gran es dóna un cop al sostre per l’emoció, o quan la germana petita vesteix a n’ET de dona, quan volen amb la bicicleta... Ha estat la primera vegada que l’he vist i m’ha agradat molt”.

“Lo bo de la pel·lícula és que té de tot, és a dir, te fa riure, plorar, emocionar-te... El que més m’ha agradat és quan n’ET ressuscita”.


Classe de 4t B